به نام او

به گزارش   ايسنا -، حجه‌الاسلام محمد علي صدوقي كه در جمع استاندار، معاونينش، فرمانداران و مديران استان سخن مي‌گفت، اظهارداشت: متاسفانه اين گله را از بعضي رسانه‌ها و سايت‌ها بايد داشته باشم كه بعضي وقت‌ها خبرهايي را بدون مدرك و سند عليه بعضي مديران انعكاس مي‌دهند كه شايسته يك خبرگزاري و يا سايت اسلامي نيست.

وي افزود: گوشه و كنايه‌هاي نيش‌دار و تلخي نسبت به مديران زده مي‌شود كه از اخلاق و منش اسلامي به دور است.

حجه‌الاسلام صدوقي با اظهار اميدواري براي توفيق دولت آينده، گفت: بديهي است در كشوري كه نظامش جمهوري اسلامي است، راي و نظر مردم، حرف آخر را در آن مي‌زند و مردم، در نهايت انتخاب گر هستند كه بايد هم باشند، در عرصه‌هاي سياسي، اجرايي قطعا تغير و تحولاتي ايجاد ‌شود.

نماينده ولي فقيه در استان يزد با بيان اين كه هر رييس جمهوري كه مي‌آيد با توجه به برنامه‌هايي كه دارد همكاراني براي اجراي آن‌ها در اختيار مي‌گيرد، اظهارداشت: خواه ناخواه، تغير و تحولاتي انجام مي‌شود، به‌گونه‌اي كه خواست مردم كه اجراي شعارها و برنامه هاي رييس جمهور جديد است، زمينه‌هاي پياده كردن قوي داشته باشد و ان شاء‌ا...هر چه زودتر شاهد پياده كردن اين مسائل باشيم.

امام جمعه يزد تصريح كرد: آن‌چه در اين تغير و تحولات مهم است اين است كه خدمات افراد به هيچ وجه نبايد ناديده گرفته شود و فداكاري‌هايي كه كردند و تواني كه از خودشان گذاشتند، محفوظ باشد.

وي با بيان اين كه در اين نظام هر كس در هر كجا خدمت كند باعث افتخار است، گفت: حرمت و حفظ خدماتي كه افراد داشته‌اند و ناديده نگرفتن خدماتشان امر مهمي است.

حجه‌الاسلام صدوقي با بيان اين كه اين مطلب به معناي انتقاد نكردن نيست، گفت: انتقاد مفيد است و يكي از ويژگي‌هاي دولت خاتمي اين بود كه با روحيه باز به منتقدين امكان انتقاد را داد ولي نبايد به گونه‌اي باشد كه از اين فضاي مفيد سوء استفاده كنيم و اغراض شخصي يا گروهي خود را به كار بگيريم.

نماينده ولي فقيه در استان يزد در ادامه به بيان ويژگي‌ ديگري از دولت خاتمي پرداخت و اظهارداشت: توجه به زيرساخت‌هاي اساسي از جمله اين ويژگي‌ها بود، به‌گونه‌اي كه در حال حاضر زير ساخت‌هاي اساسي كشور با توجه به سرمايه‌گذاري‌هايي كه شده، بسيار آماده است.

وي افزود: هر چند در اين دوران هم روحيه خاتمي و هم همكارانش به‌گونه‌اي بود كه شايد اين مسائل زياد بازگو و تبليغ نشد و بسياري از مردم از كارهاي بسيار اساسي و زير بنايي كه انجام شده، شايد بي اطلاع باشند اما مسائل اساسي و زيربنايي را در ابعاد مختلف شاهد بوده‌ايم.

حجه‌الاسلام صدوقي ادامه داد: صنعت نفت و به ويژه پتروشيمي، استخراج نفت و استفاده از معادن مشترك نفتي با كشورهاي ديگر كه بي‌توجه به اين اشتراك، آن‌ها از اين حوضچه‌هاي مشترك برداشت مي‌كردند، از نمونه فعاليت‌هاست.

امام جمعه يزد در پايان خاطرنشان كرد: در گسترش دانشگاه‌ها و مسائل زير بنايي مانند سد، برق، راه و راه‌آهن پروژه‌هاي بسيار هزينه‌بر و مهمي انجام شد و عمده مطلب در اين است كه در بسياري از اين پروژه‌هاي اساسي، به خودكفايي رسيديم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا